Fetch Robotics gaat 24 uur per dag ondersteuning bieden

FetchCare

Fetch Robotics kondigt een nieuw wereldwijd ondersteuningsprogramma aan. De service heet FetchCare en biedt 24 uur per dag ondersteuning aan klanten van het bedrijf in de logistieke en magazijnindustrieën.

Gevestigd in San Jose Californië ontwikkelt en produceert Fetch Robotics collaboratieve, autonome, mobiele robotoplossingen voor de warehousing- en intralogistiekmarkten.

De ondersteuningsdienst FetchCare maakt gebruik van een uniek cloudgebaseerde softwareplatform om problemen op afstand op te lossen.

In samenwerking met dienstverlener Ricoh USA biedt FetchCare op afstand, proactief en snel, service aan de Autonomous Mobile Robots (AMR’s) wanneer dit nodig is.

De relatie met een wereldwijd erkende serviceverlener zoals Ricoh zorgt ervoor dat klanten zich kunnen richten tot de juiste Fetch Robotics-ondersteuningsbronnen.

“Software is de basis van onze collaboratieve robotoplossingen en stelt ons in staat om de meeste problemen op afstand te beheren en te onderhouden,” zei Melonee Wise, CEO van Fetch Robotics.”

“We hechten veel waarde aan het succes van onze klanten en geloven dat FetchCare een hoog niveau van proactieve service zal bieden die problemen oplost voordat ze de productiviteit beïnvloeden.”

“We zijn zeer verheugd om samen te werken met Fetch Robotics om hun ondersteuning voor robotica, wereldwijd en 24 uur per dag uit te breiden”, zegt Dale Walsh, Director Service Advantage Innovation bij Ricoh, VS.

“De klanten van Fetch kunnen een ongeëvenaarde service ontvangen van onze enorme infrastructuur van technische middelen om magazijnautomatisering altijd en overal probleemloos te laten werken. ”